NIMIC nu se compara cu..

| |
Povesteam putin mai 'nainte de "pasii" luxului din Romania, impleticiti de asa-zisii "consilieri" de magazine.

Ramasese sa marturisesc in ce magazin de pantofi de lux m-as intoarce mereu.. cu respect si de drag! Eh, iata:


La DISTINTO, in Dorobanti, am intalnit grija pentru prestanta marcilor reprezentate si pentru multumirea clientului de lux in cautare de ceva foarte specific; am intalnit o experienta de opt ani in retailul de moda, dupa cum mi-a marturisit ulterior consilierul de magazin, ce m-a intampinat cu un salut spontan, dedicat.

Au urmat acele intrebari pertinente: Pentru dumneavoastra sau cadou?, Care e bugetul?, Ce stil si ce nuante preferati?, Ce model de costum / rochie s-a ales?.

Si-am reusit sa intregim rapid look-ul Sherlock Holmes "cautat" cu o pereche de pantofi pruna Baldinini, dar si lookul Audrey Hepburn "cautat", cu o pereche de balerini de catifea Moschino, cu un detaliu metalic foarte cuminte (urmand sa se faca o comanda speciala pentru marimea 42), ambele din colectia noua, la preturi reale, intre 300 si 900 de euro.

Magazinul stradal alb, impartit in patru camere distincte pentru Moschino, Baldinini, Polinni si Casadei, tapetat discret cu motive florale, cu vitrine foarte curate, mi-a comunicat si la nivel de amenajare atenta a spatiului prestanta, excelenta.

Acea prestanta pe care si-o doreste fiecare dintre marcile de lux reprezentante in Romania, nu-i asa? Acea prestanta pe care ar trebui sa o identificam in fiecare magazin premium caruia ii daruim din atentia noastra o data cu decizia de a intra..