Her REASON

| |
La începuturile bloggingului îmi păstram toţi banii atârnând în şifonier. Eram un consumator de modă prea lacom şi prea puţin educat.

Joburile prin care am trecut de atunci m-au ajutat să pricep însă, încet-încet, fentele modei…

Şi aşa am devenit, după trei ani, un consumator chibzuit, care gustă şi alege înţelegând MODA în toate “arderile” ei - creaţie, producţie, marketare, distribuţie, comunicare.

Aşa a devenit şi blogul A Lady Look adăpostul exerciţiilor mele de înţelegere, în paşi mici, dar siguri, pentru cele mai potrivite decizii de cumpărare.


------------------------------------------------------------------------------------------------


REFERINŢE



Ovidiu Buta, director de modă GQ: Dear, sună foarte bine, spor la "bricolat"!

Diana Bobar, designer: Thank you to Paula Negrea, who first featured me in an article a couple of years ago and who continues to support me and my fellow fash’ designers in the journey of building and developing our own brands.

Florin Negruţiu, redactor-şef adjunct Gândul: Eu m-am tot uitat pe blog şi cred că eşti sculă pe basculă pe parcela asta.

Carola Bujor, blogger de modă: Electrizantă şi cu un condei-brici, mă "umple de invidie" cu textele admirabil scrise şi cu jocurile de cuvinte.