The LADY

| |
Fată de blănar. Electrizantă pe alocuri.



Jurnalist format la deskul media-advertising al NewsIn şi stilizat la deskul management-online al Gândul.

Editor pe industrie şi comerţ la Dialog Textil şi Vitrina.

Reviewer pentru confecţii şi bunuri de lux la Business of Luxury.

Gestionar de comunicare pentru minunea de concurs de idei INSPIRED [fashion design, fashion photography, commercial architecture].

Antrenor pentru antreprenorii din moda românească şi lobbist cu rost de creştere a calităţii comerţului local, sub tutela Fashion and Beauty.

Iniţiatoarea #tweetchicmeet, un eveniment care le scoate pe bloggeriţele de modă din "dulap", o dată la trei luni.





Consultant de garderobă pentru domnii care trăiesc pe-repede-nainte şi consultant de comunicare pentru un studio bucureştean de shop design.

Iubitoare de marketing de gherilă, cu şcoala în Campanii de PR&ADV şi cu dorinţa de a gestiona cât mai inspirat un brand de modă în piaţa locală.

La "butoanele" scriiturii Fashion&Business din RO.


------------------------------------------------------------------------------------------------


RECOMANDĂRI



Reality-check cu Diane Pernet: ”Nu dau doi bani pe trenduri!”

Românii? Sectanţi ZARA.

Industria românească de confecţii. Pe muchie de cuţit...

Vremea când băncile îşi pun haine în vitrine

Cum vor îmbrăca turcii, curând, tot Globul

Să n-ai teamă, consumatorule! Om face şi shopping-terapie

Romanţele lui 2009 în retailul de modă. I si II

Noua ordine. 2010.

C-o fi, c-o păţi PR-ul, post-criză.

Provocare: bloggeri de modă un pic mai... jurnalişti!

Armonizarea intereselor designerilor şi retailerilor. Cum?

Revistele glossy. În "bătaia" lui 2010.

Îndemn: să dăm cu PR-istii de modă de pământ!

Comerţul de calitate. Semnalmente.

Shop design. Pentru experienţe terapeutice de fashion retail.

Managementul reputaţiei. Sau despre cum te ”fură” Internetul.

Dintr-un 2010 în care românul ”face” haina!

Cum am umplut un spaţiu cu un rost demn de bulevardul mare

Iubiri-minune. Poveşti muritoare?

Trend: hainele iubitului.

Hainele de zi-după-zi-după-zi? Pentru că ţin minte.