cand ti se "ia" de-atata marketing

| |
Az-noapte a fo sambata-noaptea, pe care unanim o incarcam cu tot potentialul de destrabalare. Pe la 11, Alineishan [aproape de 30] curatza un pejte cu un cutit zimtzat, singurul obiect pe care l-am carat cu un rost, dupa mine, prin toate chiriile, in cinci ani de Capitala. In lipsa cutitului meu minune ar fi scos pejtele in balcon, la "inghetat", si-ar fi plecat, machiata cu "regrete" pentru poftele iubitului, la clubareala! :))

Eu [putin peste 20] n-aveam pejte de curatat az-noapte si, totusi, nu eram in club, ci acas, citind review-uri de restaurante, horoscopul Plai cu Boi si un studiu foarte calm si sanatos eliberat in recesiune de Institutul Britanic de Marketing.


"De ce nu mergi si tu 'ntr-o discoteca, la o petrecere?"
"Ma ajuta mai mult sa citesc d-astea in seara asta, cu muzicile mele pe timpane; uite, nenea zice ca marketers will lead the path to recovery"
"Nu ti s-a luat de-atata marketing?"
"Oooo, cum nu? Mai ales de-atata marketing bagat in clubareala!"


Din acest "pleaca de-acas! n-am pofta, n-am unde" am ajuns noi sa tragem concluzia ca petrecerilor din Bucuresti le lipseste UN CLUB fara dansatoare pe boxe si plasme innebunitoare, fara bauturi cu provenienta indoielnica, fara palmieri, canapele albe-iac si alte decoruri de Dubai, cu barmani politicosi si preturi normale, eventual si cu un inginer de sunet care sa stie sa gestioneze brici sistemul ultimul "racnet".. Un spatiu care sa stimuleze fara sa fie un produs de marketing, care sa genereze energii, nu sa le anihileze..

Cum prea-prea bine zice Tzapu, de la Rokolectiv, chiar daca suna extraterestru: "Avem nevoie de spatii fara premeditare, pe care sa le lasam sa respire si sa evolueze din raportul scena/public".

Trag si eu speranta ca vor aparea curand si ma vor incarca [nu seca] si pe mine de energie in sambata-serile. Pana atunci, continuu s-o "ard" aiurea pe aici, aici, aici, aici, aici si aici. VOI?

2 reactii:

carola spunea...

concert diana krall la bucuresti? chiar in perioada in care as putea fi prin ro? ooo, trebuie sa fiu acolo!

Paula NEGREA spunea...

Ioooi, pai hai atunci!
Mergem perfect nemachiate; cu o boare de Dior rosu pe buze doar! :)