the LADY of the new kinda JUNGLE

| |
Az-dimineatz, intre 3 si 5, imi faceam in minte liste cu ce ar fi "normal" sa am in frigider, in dulap si in pat anul viitor.

Obisnuiesc sa ma agat des, in joaca, de aparenta unei noi realitati [brusc, de la un 1 ianuarie] ca sa "redecorez" cum imi e mie mai comod.

Cum 1 ianuarie 2010 vine tavalug si cum, dincolo de insinuarea ca vom fi actorii unei noi realitati de la 00:00, eu chiar cred ca vom trai curand "a new kinda jungle", az-dimineatz ma intrebam si ce rost isi va mai gasi, in tot refreshingul asta, "the lady"?




Idemnul creatorului Adrian Oianu pentru femeia lui 2010 imi suna foarte convenabil..

"Sa fii vulnerabila sau cel putin sa pari. Sa ai atat de multa incredere incat sa nu-ti fie teama sa fii fragila, sensibila si ostentativ asexi!".

Voua?