Voi CUM cititi reviste?

| |
Eu zic asa: sarutul, dulapul, desktopul si masa de pranz dezvaluie cel mai fin logica noastra de confort. Dar nu despre ele povestim az.

Az e despre "cum citim revistele" - noua mea dambla. Un CUM ce "sufla", la randul lui, sub ce logica luam in stapanire informatia specializata, ca sa ne-o "facem comoda".


Daca-mi dati o revista, eu o voi rasfoi mereu de la sfarsit la inceput. Voi parcurge sapouri, ignorand titluri, si ma voi opri pe text numai din cauza lor.

Nu voi citi niciodata un text intreg, ci doar vreo patru paragrafe de mijloc [aici gasesc plictisul si de-umplutura sau relansarea carligoasa a subiectului], pe sarite, apoi ultimele doua paragrafe si, neaparat, legendele fotografiilor.

Daca ajung sa citesc atat iar textul ma si face sa ma intreb ceva - orice [pentru ca nu caut niciodata raspunsuri], voi gugali numele autorului si, dupa un slalom pe inca un text de bun-gust [nu de bun-simt] de-ale lui, il voi tine minte.

Poate-i ciudat tare, dar voi ignora mereu editorialul; nu-mi plac defel ghizii.


VOI cum cititi revistele?

2 reactii:

carola spunea...

pe ici pe colo, cu o foame tot mai rara si o plictiseala tot mai mare (ma refer la cele de moda)

Dragos spunea...

o rasfoiesc de la un capat la celalalt si ma uit la titluri. citesc materialul al carui titlu mi-a ramas. apoi o iau pagina cu pagina si nu ratez nimic.