Acum cateva luni va povesteam ca Amaliei Nastase i s-a oferit 30% din businessul Victoria 46 si ca magazinul de lux a intrat intr-un soi de rebranding, mizand pe sotia de tenismen ca purtator de mesaj.
Asa ca n-am cum sa nu ma intreb, pentru ca tot a cazut de curand ”bomba” divortului, cat mai valoreaza o Amalia, in lipsa de Nastase, pentru magazinul lui Popoviciu?
Elanul ei chiar ma face sa zambesc business: ”Dintotdeauna am crezut despre mine ca pot mai mult. Ca pot sa fiu si altceva decat sotia lui”. Pe voi?
In afara de mondenitatile astea cu twist, iata o noutate pe investitii: in primavara se deschide Victoria Man (un milion de euro), tot pe artera a-mai-mare si a-mai-vai-de-ea de shopping high-end din Bucurestiul asta de ciocolata...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
1 reactii:
eu cred ca a reusit ce si-a propus, sa fie mult mai mult decat "o sotie". cat despre V46, nu sunt in targetul lor ca si buget...dar nu cred ca ar influenta negativ decizia de cumparare :)
Trimiteți un comentariu