Managementul reputatiei

| |
MOTTO ”Ai grija la anturaj!” (i-a soptit Gheara lui Mutu...)


A. Gestionezi afacerile din Romania ale unui brand italian de-o finete si de-un exclusivism care fac, de la usa magazinului, din orice client, un gentleman. Offline te zaresc mereu imbracat impecabil. Online mi te prezinti cam dezbracat si, la naiba, cam fara ”patratele”...

Dar cum de nu mi-a trecut prin cap pana acum? O sa-ti cer interviul acela cu profunzime de business comentandu-ti poza la bustul gol de pe Facebook. Imposibil sa nu-l obtin, nu?


B. Traiesti de pe seama achizitiilor lui Gigi Becali si a celor care inteleg doar ca, la o haina al naibii de scumpa, purtatorul e, fara tagada, al naibii de valoros; cei care populeaza Romania doar ca sa tipe ca au bani si ca se imbraca de la tine, mai precis.

Pentru ca luxul pe care-l manageriezi e, de fapt, la origini, despre decenta si aristocratie, nu te abtii sa declari, un pic, acolo, online, ca, la tine in magazin, clientii nu discuta pe subiecte atat de frivole ca banii! Sa ”dea” ca la mama lui, sa pari si tu o lady, nu?


MORALA Draga A si Draga B, v-a cam ”furat” Internetul si ati cam uitat de VOI. Dar nah, Internetul e asa un anturaj prietenos, ca n-aveati cum sa credeti, din prima, cat va poate taxa la REPUTATIE. Totusi, poate ar fi bine ca eul din online sa comunice mai des si mai eficient cu eul din offline, in cazul fiecaruia, macar de acum inainte. De credibilitate, nu de alta...