Lady GAGA poartă Ingrid VLASOV

| |
Ingrid Vlasov n-a comunicat mai deloc în România, în ultimii ani. Şi mărturisesc că pe mine tocmai asta m-a făcut să mă îndoiesc mult de ea. Copleşită de atâta "zgomot", am ajuns să nu mai cred în "discreţie"... Voi?

La rece, pot să înţeleg de ce a ales să tacă pentru români sau, mai bine zis, să nu strângă în portofoliu mondenităţi. Designerul român şi-a concentrat toate eforturile astfel încât să fie isteţ prezentă şi să se vândă acolo unde chiar contează. În străinătate.





A ajuns pe podiumul Paris Fashion Week, a început să vândă în buticurile Maria Luisa iar acum Lady Gaga îi poartă piesele.

Restul ar trebui să fie "istorie", pentru că purtătoarea spectacol de haine Gaga are o forţă incredibilă de atracţie şi conversie anii ăştia. Bravou, Ingrid Vlasov!

Să nu uităm de Rozalb de Mura şi de Corina Vlădescu, alte două branduri româneşti al naibii de curajoase, purtate de un alt icon fab al anilor ăstora: Roisin Murphy. Bravou din nou!





Moda noastră chiar începe să conteze, între toate. Eu sunt tare mândră. Voi?

2 reactii:

sasha spunea...

mai, nu pot fi mandra de asta, ca cineva nu-i mandru decat de realizarile proprii.

personal nu ma dau in vant nici dupa stilul lady gaga nici dupa hainele ingrid vlasov.
insa mi se pare frumos sa apreciezi munca unui om in general, indiferent de gusturile tale, asa ca felicitari ingrid vlasov :)!

Paula NEGREA spunea...

eu cultiv un soi de mândrie naţională mai mereu, la ocazii, în gaşcă :)

deci să fie bine primit, să se adauge la buna reputaţie, că şi-aşa aveam nevoie de noi vectori de branding.