MAI. 11.

| |
M-a făcut mama cu gândul la borcanele cu dulceaţă pe care nu apucase să le aranjeze la milimetru, pe rafturi, în cămară. Deh, i se rupsese apa când nu programase asta..

Am ieşit cu idei. Multe, ordonate la milimetru.. Ce e drept trebuie să fie drept! Gândeşte momentul potrivit! Cel mai mare bine pentru cel mai mare număr de oameni. Pe Dumnezeu îl găseşti în detalii. Nu poţi să vorbeşti bine decât dacă eşti un om de bine.

Mă omoară traiul printre oameni fără interes şi entuziasm. Mă omoară să pierd vremea, să "let it be". Îmi fac mereu planuri-planuri şi am mania lui "what if..??" :))

Nu contează unde mă doare! Pe mine mai bine întreabă-mă de unde vin şi încotro mă-ndrept! (zicea Ţuţea..)

M-am găsit cu alţii, tot pe 11 şi ei - Ciprian Ciocan, Miha Dedeoglu, Mira Lazăr, Mihnea Miculescu - şi am înţeles că suntem oameni cu ambitz. Mare!

Mulţi ani nouă!

4 reactii:

Unknown spunea...

sa ne traim! La multzi ani!

Unknown spunea...

LA MULTI ANI!!!! MULTA FERICIRE SI MULTE IDEI ;)

Unknown spunea...

tenq, tenq! idei si ambiţ primesc:)

Unknown spunea...

happy new year....la multi ani si borcane de dulceata !