Fluturi - Musafiri

| |

Pe L, omul de vânzări care pune prea bine virgulele, l.a costat 100 de euro o întâlnire cu mine: a parcat aiurea, conştient :) (îi place mult să.şi încerce norocul) iar cei cu boală pe Vodafone, ăfcors, i-au ridicat maşina prea repede.

O, paraşutistul, tinde spre în afara spaţiului oficial „de lucru” :) Îi place şi lui să braveze cele interzise, nah. Caută fericirea, cred..

M, brăneanul, a promis climatizări gratis, în cinci ani de zile, în buro.urile mele Bit by Bit Comm din Braşov. Nu degeaba se chinuie să termine o facultate de „instalaţii”..

F vu-vum a văzut în ultimele doo luni din 2008 prea multă încruntare, oboseală şi amărăciune sub pălăria mea. Şi aşa ne.am hotărât să zâmbim amândoi, obligat, des în 2009.

D mi.a dăruit contextul minunato-permanent pentru zâmbete: o pălărie retro galbenăăă!



Ei au fo fluturii mei musafiri în vacanţa de iarnă! Pe amicul cu apostroful l.am pierdut printre perdele. De fapt, el pe mine.. Am înţeles că împarte şi virgule, în mai multe părtz.



P.S.1 R şi E s nijte bârzaoni îndrăgostitz, musafiri permanenţi pe altundeva. Nu.i prea po pricepe.

P.S.2 La bătrânei, în demisol la Sociologie, escalopul e tot iamii. Chiar mă pregăteam să spun că The Lost Song nu.şi mai face efectul. Dar a început Bright Lights. Şi tot am intrat în transă..