purement et simplement

| |




Cu Agatha Ruiz de la Prada a fo prea mijtou când am ajuns să discutăm despre overbranding, despre cum vom da sute de euro pe spaghete Armani.. Mi-a lămurit credinţa ei dintr-o suflare:

"Eu am doi porcuşori. Pe unul îl cheamă Dolce, pe altul Gabbana!" :))


De peste 20 de ani, produsele Agatha Ruiz de la Prada se remarcă prin „obrăznicia” culorii. Şi în vreme de criză designerul merge tot contra valului, experimentând exuberanţa:

"Oricum te-ai replia, pe timp de criză nu te poţi îmbogăţi! Pentru că 2009 va fi un an delicat al vânzărilor, mi-am spus că e o ocazie bună să experimentez, să-mi permit, mai mult ca oricând, să fac piese vestimentare exuberante intelectual".


Să nu vă imaginaţi că magazinele super simpatice Agatha Ruiz de la Prada sunt pline ochi şi super rentabile. Dimpotrivă! Interesant cu câtă sinceritate mi.a vorbit designerul spaniol despre un eventual angajament de franciză (pentru că eu mi.aş dori mult mult un magazinaş obraznic în RO):

"Ca să francizezi, trebuie să garantezi partenerilor că vor câştiga bani. Eu îmi pot permite moftul de a avea un magazin nerentabil în Paris, Milano sau New York. Francizorii mei, nu. Unul dintre cei mai importanţi producători ai mei face un efort deosebit să ţină un magazin Agatha Ruiz de la Prada în Porto, concurând cu H&M şi Top Shop".