GREATNESS

| |
BMG s-a rupt de curand. iar eu am onorat invitatia la Power Camp cu mare drag, tocmai pentru ca BIZ-osii [gasca lui Rachad el Jisr din fostul grup de presa] au fo atat de inimosi incat sa faca atat de repede un prim eveniment maare, numai al lor [asa ca refuz sa listez bube de organizare! :)]

marturisesc ca, rational, m-am dus pentru "moodul" Ghyka - un gentalmen al berii. nu degeaba: mi-am insusit un "fragment" din el. si cam atat..

nu mai cred in howtos, m-au intarziat prea mult; dar e ciudat cati dintre cei de acolo, toti aspiranti, ca si mine, au luat constiincios notite (cu punctulete) de retete (cu pasi) ale unor neni veniti parca special sa.. scoleasca; 'nafara de nenea asta al meu, hehe

asadar, despre greatness-ul "sefiei": liderii isi aleg intotdeauna, fara temeri, oameni MAI destepti si mai priceputi decat ei, ca sa le iasa CEVA-urile + liderii isi iubesc oamenii si muta muntii cu ei, NU cu banii.

cine-i mai great printre voi si ai vostri?