Daca sunteti niste oameni normali

| |
Cand imi doresc ca, brusc, blogul asta sa nu mai fie despre moda, pretind inchipuita ca "a lady look" e "un certain regard" si ca mi-am propus dintotdeauna sa-mi catalizez cititorii cu un crez: Born. Still alive. Will leave better world behind.

El ar justifica tocanita de framantari a la Paula Negrea din postari ca asta, asta, asta ori asta, si, afcors, nevoia mea de a va transforma in sectanti! :)

Cum az parca sunt cel mai believerita-n-crez din tot anul, mi-am propus sa va impartasesc si voua niste ceseintampla-uri minunate din Bucuresti, in ciuda mirosurilor de acru-mafiotic din el, convinsa ca moralul natiunii creste pe masura ce grupuri-grupuri se incarca justificat cu optimism.


Iata, asadar, niste MOTIVE, de la mine pentru voi:

PRESA.NU

Daca sunteti niste oameni normali, daca ascultati Bach si va place si Puya, daca cititi Kafka si sunteti fani Red Hot Chili Peppers, daca sunteti vii, daca sunteti mandri..

.. o gasca de gagii non-ingineri, semn ca nu-s printre cei care cred ca au toate raspunsurile, si-au propus sa faca presa cu onoare, fara comenzi si obligatii, si sa izbuteasca trecerea de la o minoritate consumatoare-constient la o majoritate asemenea.


DECAT O REVISTA

Daca sunteti niste oameni normali care beau surubelnite, dar folosesc elegant virgulele, pentru care sosetele fac priza-minune cu parchetul intr-un surf de apartament numai bun pentru muschii coapselor si pentru care o revista e o sansa la imprevizibil..

.. o gasca de povestitori brici la minte si cu abdomen lucrat si-au propus sa va dea un alt fel de material de colectie, pe scari catre Sarbatori.


LECTURI URBANE

Daca sunteti niste oameni normali care isi blesteama zilele pentru cata maculatura rafinata au strans intr-o garsoniera, de nu se mai vad de ea, dar care totusi strang in continuare si-o cara si prin autobuze, de placerea zilei..

.. poate va alaturati gastii care se indura sa dea din cartile ei la tot metroul, pana prinde tot orasul in vagoane!


MOTIVELE VOASTRE CARE SUNT?