Are sau nu sanse?

| |
La sfarsitul lui 2008, Zasha a cucerit cateva piete internationale. In urma participarii la targurile de moda, brandul romanesc a ajuns in buticuri din Amsterdam, New York si Grasse.

In 2009, chiar aceste contracte cu magazinele din pietele straine au ajutat-o pe Adelina Ivan sa tina afacerea de moda pe picioare. Pentru ca multibrandurile romanesti care vand piesele creatorilor locali s-au imputinat, iar romanul de mijloc, clientul Zasha, si-a redus drastic bugetul de shopping.





Adelina Ivan a intrezarit, totusi, in recesiune, o oportunitate de business ceva mai stabil: a gandit un nou brand, ”care acceseaza un segment de pret-a-porter de lux”, dupa cum marturiseste.

Brandul care ii poarta numele a obtinut deja creditul unui agent international, astfel ca, din primavara lui 2010, va fi prezent in magazine din Paris, New York, Milano, Kuweit si Beirut. Ramane de vazut la ce "pitch-uri" va fi invitat de catre magazinele premium locale...


Voi ce credeti: are sau nu brandul Adelina Ivan sanse de business si in Romania?