Ii provoc pe bloggerii de moda!

| |
Nu, n-am scris.

Nici despre cat de "obscur" pare Cluj Napoca Fashion Week (1), nici despre cat de "in faliment" pare Razvan Ciobanu (2), nici despre cat de "anulat" pare festivalul Pasarela (3).

Pentru ca nu vad ce bine as face dandu-mi cu parerea dupa o alta batalie inutila de orgolii modiste (1), pentru ca ce-mi sopteste un tabloid e, mai mereu, nesursat (2) si pentru ca nu servesc niciodata un subiect dupa cum mi-l paseaza un mail strans-cu-usa (3).

Chiar daca The Lady Look e "doar un blog", stirile din industria si retailul local de moda nu intra niciodata, aici, neverificate sau nedocumentate. Doar nu-mi veniti in vizita ca sa cititi, si la mine, barfe si fushereli... Si, daca (1), (2) si (3) n-au intrat inca, brici lucrate, e pentru ca vreau sa fac o propunere bloggerilor din "felia" mea.





Moda romaneasca nu are jurnalistii ei, dar cred ca bloggerii de profil ar putea "tine" meseria asta de minune - scriind, cu un scurt simt al stirii, un pic mai responsabil fata de publicul lor si fata de breasla.

N-ar trebui decat sa verifice o informatie, apoi s-o scalde in mize si implicatii si sa puncteze ceva cu adevarat demn de retinut pentru alegerile consumatorului de moda si bunul mers al modei locale.

Pentru ca DOAR ACEST EFORT DE ANALIZA [nu review-urile cumintele de colectii, selectiile de imagini inspirationale, recomandarile PR-istice de produse si evenimente] ar "face" CONTINUTUL pe care o publicatie savvy l-ar putea integra, in 2010, intr-un flux de moda! Unul care ar intra cu siguranta si in planurile marilor advertiseri!


Daca NOI nu incepem sa scriem punand probleme si dand solutii, nimeni n-o sa inceapa sa ia in serios moda romaneasca; ea va continua sa fie despre "hainute". Asa ca va provoc sa "rezolvati" subiectele (1), (2), (3), responsabil, saptamana asta!


LATER EDIT
Am facut un popas pertinent, pe subiect, la Carola in pravalie. Hai si voi!

LATER-LATER EDIT Discutia noastra pe subiect a determinat o decizie care ma bucura mult-mult. Inca o reactie frumu, pe subiect, aici.