Creator de contexte, caut să fac un bine

| |
Rar bărbat care să mă încânte pe de-a-ntregul. Trebuie să aibă o energie şi o motivaţie, e hee.

Să vă povestesc ce m-a încântat la un tip trecut de 55 de ani, "cher Paul" pentru toata lumea, care ne dă mereu întâlnire în cârciumioarele bucureştene unde serveşte neapărat ciorbiţă!

... Ca să-şi capteze publicurile (jobul o cere), mereu începe cu câte o găselniţă. Una tare interesantă: "Tu când ai făcut ultima oară un bine?". Publicurile se screm.. În răspunsuri nu regăseşti câte un bine, ci câte un firesc. Răspunsul tipului, unul care să dea de gândit (jobul îl cere): câte un bine fac atunci când creez contexte.

Creez contexte... Întărât, dau un imbold, stimulez, mobilizez, mă asigur de concreteţea eforturilor, las un model de urmat. Le ofer gustul binelui şi apoi îi las să se descurce.

Să-mi onorez propria leapşă: Ultima dată când am făcut un bine a fost în pauza unui seminar de Comunicare şi Negociere, săptămâna trecută. Colegii mei, plictisiţi, dar plictisiiiţi, mureau de foame şi de frig. Mi-a picat fisa: să jucăm Fazan în 16.

A mers! Nu ne mai opream din râs: incredibil câte cuvinte se termină cu "IC", incredibil câtă lume care spune alfabetul se opreşte mereu la "F":) Au fost cele mai tari 10 minute din toată facultatea. Un teambuilding adevărat! Am creat un context... Am făcut un bine!


2 reactii:

Anonim spunea...

Este un Sagetator!
Dumnealui a fost mentorul meu din studentie.

Anonim spunea...

Vreau si eu sa ma serveasca domnul acela cu ciorbita! Serveste, din cite inteleg, in mai multe circiumioare? "Cher" sau "Chef"?

Multumesc.