DE CE-ul muncii

| |
Mi s-a pus pata pe justificări..

Scriu unde scriu bucuroasă pentru că nu mă citiţi în timp ce staţi pe veceu - nu e glossy :). Logica a ceea ce scriu se trage de aici: oamenii îşi doresc vacanţă zilnică alături de obiecte care dau senzaţia de confort iar ideile bune de obiecte* trebuie să pice de undeva, prin încrucişarea surselor.
Voi scrie unde voi scrie pentru că îmi doresc să le invadez mansardaaaa şi pentru că e lifestyle-ul cu cel mai lucrat abdomen de pe la noi :). So help me God!

Dar DE CE-ul muncii voastre, CARE E??

P.S. Mă întreb şi mă tot întreb cum arată DE CE-ul unei prostituate de lux..


UPDATE!
Ovidiu le zice tare frumos.
Un picutz din DE CE-ul lui: "Iubesc moda pentru că niciodată nu m-a dezamăgit. Orice mi-a promis ea s-a adeverit. O culoare deschisă într-o zi cenuşie mi-a schimbat total starea de spirit, iar o jachetă cambrată m-a făcut să umblu drept, privind viaţa direct în ochi".

1 reactii:

titi ciocan spunea...

mda....D C e de lux dc tot prostituata e...si-o mai trage putzin pana isi definejte D C-ul =))))))