Fool me, you summit!

| |
Zilele trecute mi-era ciudă că Dragoşi munceşte nonstop pentru samit, că trebuie să-i suport nervii în legătură cu samitul şi nu pot scrie despre ei (protocoale, probleme, deh!), că nu apuc să mănânc gogoşi fitzoase din vina samitului.

Zilele astea, Dragoşi m-a împăcat cu un pix şi o insignă de la samit (a 28-a broşă) şi a plecat să muncească altundeva :)


Am rămas eu şi cu ce m-a încălzit (distrat) pe mine samitul.. Mi-a plăcut de Bush care se tot întindea la pupat. Mi-a plăcut de un toc-cui ce se bâţaia pe cimentul de la Muzeul Satului în ritm de populară. Mi-a plăcut cum a stat costumul pe Băse. Mi-au plăcut mâna în buzunar şi fluieratul lui Putin. Mi-a plăcut de Băse şi de Bush care se ţineau de după gât ca şi cum ar fi mers toată tinereţea împreună la femei.

Mi-a plăcut şi de răbdarea îngerească a nevestei marinarului.. Să fi fost Elena Udrea la masă între Putin şi Bush (acoperită!! eventual cu gleznele la vedere:)), ar fi ţinut ei, toţi, minte că Bucureştiul e Bucureşti, nu.. glumă!? :))))

P.S. Ştiaţi că Băse e pe Twitter?