d'ale mele şi d'aiurea

| |

CAUT APARTAMENT FRUMU, CU DOO CAMERE. daţi.mi un semn dacă aveţi vreun hint! de vreo doo luni fac economii pentru un cuibuşor. cel mai crud e când părinţii fac mijto de "efort"..

suntem în tifetzări şi paginări (crizeee:)) cu Dialog Textil. tot mai bine scrisă şi superstilizată pe layout, revista tratează biznisurile de modă din RO (de prin '96, btw)

suntem in definitivări de concepte, orare şi colaborări pentru Inspired. concursul ăsta e cel mai bun antrenament pentru P, care în doi ani se apucă de făcut copii :), iar pentru mine, cel mai mijto context for ză PR practice.

tata trebuie să facă acupunctură, mama, o haină de nurcă pentru o madamă cu bust de 150 cm :))

Buta (am aflat ieri că e sibian, ieei) mi.a cerut prietenia, aşa că în curând mă puteţi citi şi pe Fashion and Beauty (moda - scena alternativă)

C&A vine în RO din primăvara lui 2009; mi.au dat ei toate detaliile din Olanda şi m.am pleoştit pentru că NU DESCHID pentru început MAGAZIN LA BRAŞOV!

am dat de o revistă nais de lifestyle via mauVert. doi adolescenţi braşoveni supersympa, care respiră modă, chiulesc de la şcoală şi flanează pe la toate evenimentele de profil pentru networking şi documentare, muncesc pe modă la revista asta.

am de legalizat o groazăăă de acte, iac! la MiniPrix e plin de Stradivarius, daţi o raită!