Broscăţean e pre-mi-ant!

| |

Pe scurt:
Lucian Broscăţean a luat unul dintre marile premii Arts of Fashion, la San Francisco - un internship de trei luni la Wendy&Jim, în Viena! Şi eu s tare mândră de el!

Romanţat:
61 de tineri finalişti în competiţie (opt români)

5 zile de workshop-uri coordonate de Sandra Backlund – Louis Vuitton, Aurore de La Morinerie - Christian Lacroix, Tony Delcampe – Şcoala de modă La Cambre, Laurent Edmond – Martin Margiela, Fabienne Jouvin – Hermes, Amy Price – Surface Magazine.

9 mari premii - stagii la Anne Valerie Hash şi Jean-Charles de Castelbajac, în Paris, la Nice Collective, în San Francisco, burse de studiu la Chambre Syndicale.

2 reactii:

Anonim spunea...

mi-a placut colectia lui Lucian inca de cand am vazut-o la Iasi: una foarte unitara, integrala, cu detalii interesante de croi. Eu i-as fi dat lui premiul cel mare.
acum o sa plece (ca e sansa lui) si nu cred c-o sa mai vrea sa revina in Ro.

Mila

Anonim spunea...

cum il prind, cum il iau la intrebari si revin cu un later edit! tare s curioasa ce statut si.a propus lucian sa obtina!