Lipeli ECO

| |
Industriei primare româneşti (fire, fibre, ţesături) i se cântă de ceva timp prohodul… Însă de doi ani, un segment din această industrie renaşte ecologic, în Buzău: prin reciclarea deşeurilor PET, la GreenFiber se obţine fibră poliesterică superioară pentru neţesute şi geotextile. Imaginaţi-vă că, pe piaţa europeană, afacerea “verde” de 35 de milioane de euro din România dă peste nas concurenţei asiatice!

După interviul de la GreenFiber, de vineri, n.am putut să tac şi am zis în toată fabrica şi.am tot zis cât de interesant ar fi parteneriatul cu nişte ONG-uri şi cât de natural ar fi ca specialiştii lor să meargă prin şcolile din Buzău, să facă un picutz de educaţie civică, să ajungă încet-încet şi reciclarea o stare de fapt..
(am zis şi de trash fashion, hihi)

Mă cam gândeam să fac lipeala celor de la Mai Mult Verde cu cei de la GreenFiber pentru un proiect cool de CSR :)

P.S. În timpul şedinţei foto nu m.am putut abţine, ăfcors, şi-am zis şi cât de util ar fi un consilier de comunicare (discurs, gesturi, vestimentaţie) pentru musiu director.

2 reactii:

Tea spunea...

Daca ai nevoie de ceva idei de ONGuri verzi (adica daca mmv zice nu), contact me.