RECESIUNE

| |
Am făcut şi eu un slalom prin presa americănească, după ză apocaliptic dei ov 29 september. M.am distrat şi lămurit - recesiunea luxului, my ass!


Am păstrat nijte opinii prea degajate.. ia uitatz:

"Poate că femeile nu vor mai lua atât de des prânzul sau cina în oraş, dar tot îşi vor cumpăra rochii" (Albert Elbaz, designer Lanvin).

"Când clienţii noştri vor ajunge să strângă cureaua, aceasta va fi din piele de struţ sau de aligator şi o vor cumpăra tot de la noi" (Burt Tansky, CEO Neiman Marcus).

"Cea mai bună metodă să ucizi un brand de lux este să-i micşorezi preţul. Astfel că, în următoarea perioadă, marile concerne vor încerca să-şi definească şi mai exact poziţia premium prin mărirea exagerată a preţurilor. Produsele lor vor fi accesibile doar elitei mondiale, care chiar va plăti sume fantastice pentru a-şi păstra statutul" (Victor Aeri, Boston Consulting Group)


Şi aşa m.am prins în discuţii cu oameni mai serioşi (adică mai sperioşi :)) pentru o analiză pe măsurile de securizare a business.urilor în piaţa românească de T&C.