Lungă-i calea până la biz-to-biz...

| |
Cu lecţia învăţată din anii trecuţi, producătorii români s-au prezentat în februarie la MODEXPO ca să vândă la bucată şi la reducere cât mai multor vizitatori “din stradă”.

Cu prea multă încredere, expozanţii străini s-au aşteptat chiar şi în ultima zi de târg internaţional de modă(?) să-i viziteze în valuri “buyerii”, pentru discuţii business-to-business şi contractări...


Italienii, turcii şi polonezii nu s-ar fi gândit că o să găsească la Romexpo o piaţă de vânzare cu amănuntul. Mulţi au venit doar cu mostre din colecţii de brand, special pentru negocieri cu retaileri români şi, în ultima zi a târgului Modexpo, din lipsă de contractări, pentru a-şi acoperi cheltuielile de deplasare şi de stand, au fost nevoiţi să le scoată la vânzare consumatorului final.

Să nu aibă deci românii pretenţia unui adevărat târg internaţional de modă? NOT, ăfcors!


P.S. Să fie firesc să vinzi ca lohnist, la Modexpo, marfă lucrată, chiar etichetată, pentru C&A?... UTF?

3 reactii:

veronica spunea...

oh well, been there, done that! romexpo e un bazar nenorocit cu preturi nesimtite, unde producatorii autohtoni vin sa-si lichideze stocurile la preturi de dumping. atata tot. publicul pe care il atrag este in consecinta.

nu pricep cum de mai rezista sandramaua, dar o sa vina si apocalipsa lor :D.

veronica spunea...

preturile nesimtite sunt pentru expozanti, in caz ca nu s-a inteles

Paula NEGREA spunea...

mare mare pacat! noi, za Dialog Textile team, aveam asa de multe asteptari anul asta.. chiar daca am fo parteneri media pe event, review.ul meu pe Modexpo o sa fie tare greu de digerat pt za Romexpo team..