reality check (la indemnul lui O.)

| |

CE ma bucura

ce.mi spune Dobro despre cele de la care il ia mereu, cu incetisorul, ameteala: "sunt subtiri gleznele femeii ca sa ne mintim ca se vor rupe intr.o zi si vom fi liberi.."

ce ambitz imi anunta Principele Radoo: "douazeci de ani am tot votat cand dreapta, cand stanga. dar intotdeauna am votat impotriva a ceva, nu pentru ceva. am negat mereu, nu am construit inca. eu nu sunt un candidat de stanga, nu sunt un candidat de dreapta, nu sunt un candidat politic. sunt astazi aici pentru a pune o piatra jos, la temelia unei Românii respectate, pe care am uitat ca o meritam!"

ce dorinta si ce curaj au moldovenii, online si offline in aceeasi masura!

ce comenzi uriase de imbracaminte fac inca Benetton, Max Mara si Hugo Boss la fabricile din Romania.


CE ma sperie

ce aflu despre doua dintre cele mai bine pozitionate nume din moda romaneasca, chiar fara sa vreau: unii vor inchide curand 80% dintre magazine, neprofitabile de jumatate de an, altii au vandut deja depozitelor angro din capitala supertesaturi, achizitionate de acum un sezon pentru fabricile proprii; faliment, omg?!

ce descoperit de mese publicitare e Unirea Shopping Center de la o vreme, mai ales ca n.am vazut in cinci ani de Bucuresti vreun loc golut pe cladire..

ce nerecunoscatori s barbatii chiar de la cinci ani: ieri, in Ioanid, o fetita le.a salvat baieteilor mingea din lac; o data ce au recuperat.o, ei au fugit repejor iar la joaca, uitand sa o mai ajute si pe gagi sa iasa din balta..