cum mi-am servit singură cireaşa

| |
după ce (cu toţii :)) am încheiat cu cifre corect rotunjite ză media planning exam, după ce mi s-au promis mici şi bere pentru toată vara, mi-am servit singură cireaşa, preocupându-mă subteran cu doi veri (ei între ei).

s-au luat de pantalonii mei "a la Broscăţean". nu le ajungea peronul ori smthng.. motiv să-mi fac timp de niţică educare stilistică. să-mi respire şi mie porii pe caniculă, păi, nu?

i-am luat cu "set a trend, don't follow!", am vorbit despre protecţia consumatorului, despre roz cu portocaliu şi cu auriu, despre gucci la mengotti.. nici nu vă imaginaţi ce delicios a fo!

unul dintre ei a verificat dacă pliul adânc al pantalonilor e "for real", dacă nu s rupţi de atârnă aşa. m-a şi ciupit de obrăjori.. şi-am continuat să fiu politicoasă.

am exersat bunul-simţ şi înţelegerea. sau inconştienţa?

ei au promis că-mi amenajează grădina. po să-i sun oricând, au firmă la un parter. şi s-au scuzat că-s aşa, "ţărani". ce am uitat să le spun e că am o grădină de 6.000 de metri pătraţi. am uitat! :)))))