CEI care nu, nu-l aşteaptă pe Godot!

| |
După reacţiile răzgâiate şi autosuficiente (ale proaspeţilor absolvenţi) la îndemnul (meu) de a nu-l mai aştepta pe Godot, după râsul cu lacrimi alături de OB care, în stilu-i secsi, mă îndemna să dau şi mai tare cu ei de pământ (poate-poate), eu, paşnică dintotdeauna, mi-am zis să-ncep să listez TINERI MODIŞTI CU AMBITZ şi să-i laud pentru că, iată, ei merită jos pălăriile noastre!


AZ:

Diana Bobar e pe culmile muncii, alături de prima ei ucenică, într-un nou spaţiu de croit, cusut, probat (dincolo de garsoniera şi balconul personal în care s-a chinuit un an..), bine meritat după atââââtea nopţi nedormite. Dincolo de onorarea comenzilor online, timişoreanca lucrează cuminte, cu deadline foarte-foarte strâns, la fiecare colecţie de sezon. Ca purtător de mesaj pentru generaţia PEPSI, Dy ne transmite clar şi răspicat: EU POT! Citiţi-o, e soopă inspiring!

Mila Corlăteanu migăleşte, în noul ei adăpost couzi, la colecţiunea "Amelie de Bucarest", cu care ne va mândri curând la Paris. Aici, în atelierul de brand, le cunoaşte în sfârşit în carne şi în oase pe toate acele supergirls pentru care creează fără tăgadă, în lupta cu timpul. Vizitaţi-o, e soopă inspiring!

2 reactii:

Diana @ So Fash'on spunea...

acum am vazut ce draguta eeeeesti :*:*:* pupici multi!!!

Paula NEGREA spunea...

s doar foarte fair and tru :)
la tot mai mare va doresc!