GEORGIA "department-store"

| |
I-am zis aşa pentru că e un soi de Peek&Cloppenburg - după legi şi logici autohtone, nu râdetz, explic imediat!

Când Fornarina a apărut în Unirea, managerului Georgia i s-a cerut să renunţe la magazinul perfect potrivit ca dimensiuni şi poziţie (80 mp, etajul 1), ca să-i facă loc retailerului mult dorit pentru "prestanţă" - evident falimentar după un an, căci Unirea nu prea e, încă, altceva decât un magazin popular..

Producătorul nostru român nu s-a lăsat uşor, a insistat să primească alt "adăpost" (fiind primul care a ocupat curajos, la privatizare, un loc în şandrama şi care s-a bucurat din plin, ăfcors, de cei 40.000 de oameni, în trecere, pe zi..) şi-ntr-un final a resemnat pe un spaţiu aproape imposibil ca dimensiuni şi poziţie (peste 200 mp, etajul 3).

Acum, ca să-şi scoată lunar chiria de 10.000 de euro (omg!) ar cam trebui să vândă lux unor fideli, nu? Culmea, biznisul merge băţos după altă soluţie: mocăciunile-chilipir! Georgia e-un "department-store" care adună şi vinde, pe lângă producţia din atelierul propriu, "capete de linie" de la cel puţin treij' de lohnişti români. Când lucrează pentru străinătăţuri, românii noştri "fură" la material şi mai scot şi pentru ei câteva piese pe model, păi, nu?.. Managerul Georgia vânează prin fabrici tocmai chilipirurile astea, la preţuri soopă-troopă (alea reale).


Urcaţi la 3-ul lui Unirea şi răscoliţi prin Georgia, girlz! Să vă faceţi o idee, chiar să daţi un ban pentru încă un strop de decenţă în viaţa confecţionerilor locali, o da Dumnezeu să-i cumpărăm şi pe ei etichetaţi fancy, dintr-un magazin stylish, in this life time!