Pare ca JEGOS..

| |
.. e jurnalistul care "indrazneste" sa.. intrebe politicos si pertinent, sa deranjeze insa, tragandu-i de maneca pe "mai marii"..


Saptamanile astea, rascolind prin dulapuri cu haine, pantofi, carti si cadouri, am dat peste GHEMUL DE HARTIE in care mi-au fo ingenios impachetate florile, la o aniversare - pagina de mijloc a JURNALULUI NATIONAL din 11 mai 2006. Uitasem cat imi doream sa incep serios in redactia JN - un ziar "inimos", un ziar "muncit", un ziar "cu prestantza", dupa cum simteam eu pe-atunci..


A fo sa fie cam asa: am inceput serios la NewsIn, in vara lui 2007, si tocmai "zeul" JN m-a ajutat sa-mi dau seama cat sunt de "jegoasa", asa cum, iata, in vara lui 2009, i-a transmis tocmai sefului meu direct de atunci cat e de "jegos" :))

Marturisesc ca mereu, discret, intr-un coltisor de minte, i-am tinut pumnii lui TUCA sa NE arate perfect CINE E.

ATUNCI, la agentie, nu a fo loc de relatari ale nuantelor mitocaniei lui in declaratia pentru o.. stire sau ale nuantelor paranoiei demoizelei Radulescu, dupa ce primise un telefon tocmai ca sa nu dam pe flux ceva ce i-ar fi compromis "titanului" negocierile.. ACUM, la ziar, a fo loc de toate nuantele si de o executie pe buna dreptate.


Vremile au trecut peste noi toti, mitzii s-au daramat, Jurnalul National a ajuns o fitzuica :(, Bogdan Oprea si Paula Negrea staruiesc printre "jegosi" :), iar Marius Tuca, printre.. tuci-balamuci, fff aproape-n cuib de Cornel Nistorescu, afcors!