Cand picul ACELA face de-o stire...

| |
Picul de marketing de gherila, in sfarsit!

Semn ca Rares Jianu mai si citeste dintr-ale marketarii in Occident, nu numai produce in Orientul cah: TinaR le invita pe "fashioniste" sambata, intre 16:00 si 19:00, sa intre cat mai dezbracate de hainele de vara in magazinul de brand din CRFR Orhideea, ca sa iasa imbracate gratuit cu cat mai multe haine de toamna.

Mizand perfect pe disperarea generala de consum a femeilor si pe reprioritizarea frustranta a nevoilor si cheltuielilor in criza, stimulandu-le "intr-acolo" incat sa fie newsworthy pentru tabloide si pentru TV, nu?

Libertatea punct ro a pus de-un teaser si de-o stire, banuiesc ca va aparea si-un follow-up [Restivane, sper ca ai stiut sa negociezi si ca macar simpaticele tale colege din redactie se vor imbraca de AW fara sa se dezbrace-n public :)].

Ineditul a ajuns astfel rapid si foarte digerabil la mase, iar multe doamne si domnisoare simple se vor inghesui sa se dezbrace-n public doar ca sa se imbrace gratuit; daca nu, sigur vor vizita magazinul ulterior si unele chiar vor cumpara, incitate de repozitionarea "brand curajos", pentru ca aparitiile scurte si penetrante TV vor creste brand-awareness-ul cat n-au facut-o prezenta online, campania de CSR, zvonul show-room-ului de brand deschis nonstop etc in ultimii zece ani...

E o gherila de SUA anilor '90, DAR E! Felicitari, TinaR, sa va prinda minune! Si sa ne intampine curand si alt miros in magazinele de brand si sa vedem curand si alte materiale, finisaje, preturi...


P.S. 120.000 de euro? Ei, nah... :))