Anul asta, pentru ca toata lumea e asa ocupata sa reziste, e loc berechet pentru comunicare, asa ca un buzz, in context, valoreaza de zece ori mai mult decat de obicei, caci devine newsworthy dintr-o clipire.
Ma stiti iubitoare de marketing de gherila, deci n-aveam cum sa nu amintesc si de Hire CARMEN, nu? [dupa atatea LOL-uri de mirare pe Twitter..] O campanie cool de job hunting, cu tot tacamul - site, panouri outdoor, un TV screen in Unirii - prin care un om de marketing cu 17 ani in "chinurile" profesiei si-a propus diseminarea brandului personal in mediul local de afaceri si cresterea instant a notorietatii printr-o promovare dincolo de conventionalul blabla-jobs. Cum sa demonstreze ca ar fi in stare sa gestioneze remarcabil niste branduri din piata, pentru 4.000 - 6.000 de euro lunar, daca nu gestionandu-si foarte inspirat, mai intai, propriul brand?
Am citit kilometri de comentarii pe subiect si, culmea, cele mai multe blameaza iesirea asta din "linie", disecand intentiile, motivatiile, competentele.. E posibil ca profesionistul Carmen Dinca sa-si dea prea multa importanta, zic unii, amintind de gugalsearchul ce nu o ajuta deloc in rezultate cand vine vorba de trecerile ei prin cele 4 multinationale :) Eu zic ca nici presa de biznis n-a ajutat-o mai deloc acum, fusherind subiectul, fara nevoia de documentare pe munca ei dupa '90, macar a unor declaratii de actualitate de la cativa oameni din breasla (colegi, superiori, concurenti, utvr), ca un fel de "gir"..
Ca ideea e din carti sau din disperare, ca a fost aplicata in SUA anilor 2000 ori nu, ca subiectul a fo tratat d-aiurea, ca va reusi sau nu Carmen Dinca, dupa acest test de piata, sa ne dea buzz dupa buzz dupa buzz dintr-un business propriu sau de sub tutela unei multinationale, eu nu pot decat sa ma bucur ca s-a-ntamplat un ceva curajos, in stil mare!
P.S. aici si aici - doo dintre proiectele din vara ale lui Carmen Dinca, pentru P&G.
LATER EDIT: Bogdana, posibil angajator, e de rasfoit pe subiect:
"But what if, seriously, what if someone does hire Carmen? What then? ... Then, we have two ways of looking at it: a) mere awareness is still enough of an incentive to buy b) innovation will make a difference; once; at least for Carmen :D"
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 reactii:
Trimiteți un comentariu