just TEASING

| |
Suntem in Romania lui 2009. Si-n TOT contextul de lupta de gherila pentru supravietuire. Si-i luam revistei ELLE numele.

CU CE RAMANE?

["Cu un redactor-sef candid" nu se pune, oke? :)]

4 reactii:

ioana (mauvert.wordpress.com) spunea...

hmmm... /:)

be more explicit, s'il vous plait.

Paula NEGREA spunea...

Chiar la tine si la visul tau m-am gandit cand am teasuit!

Presupunem ca pe Elle Ro n-o mai cheama Elle. Pentru ce-o mai cumparam, ce-o face sa fie, totusi, adorabila, cu ce ne loializeaza, in absenta titlului international?

ioana (mauvert.wordpress.com) spunea...

prinsesem aluzia, hence the raised eyebrow :p

Din partea mea, poate să o cheme oricum...numai să nu fie un nume foarte lung, că nu cred că i s-ar potrivi. Nu ştiu dacă am cumpărat vreodată revista cu gândul că are un titlu internaţional. ELLE-urile din străinătate nici nu-mi prea plac...
Actually, prima oară a cumpărat-o sora mea, la sfatul lui M.C. (she's a big fan), care la vremea respectivă era colaborator şi scria articolele ce urmau să devină, mai târziu, "De Ce Iubim Femeile?". Am început s-o citesc, să descopăr lucruri în paralel cu uitat non-stop la Fashion TV, şi de atunci nu am mai lăsat-o din mână. Asta se întâmpla acum vreo cinci ani.

Deşi cei cu care m-a prins în mreje revista la vremea respectivă (Laura Vărgălui, Lioara Bradu, Maurice Munteanu)au plecat, rând pe rând; în redacţia de pe Buzeşti 50-52 cred că încă mai pluteşte un spirit foarte girly, yet smart. Pentru mine, punctele forte sunt Mihaela Spineanu, Domnica Mărgescu şi Cristina Sima. Emană întotdeauna o energie pozitivă care mă îndeamnă să mai pun încă o ediţie în cufărul ăla bătrân din camera de la Braşov.
(fie, poţi să o pui şi pe Roxana Voloşeniuc la socoteală :D ).

Nu ştiu ce să zic de achiziţiile mai recente... Cu Marian Pălie nu reuşesc de nicio culoare să rezonez (asta nu înseamnă că munca lui nu e de apreciat), Cristinei Crăciun încă nu am reuşit să-i percep stilul, iar Despina Bădescu scrie articole mai smart, mai funny, dar nu ştiu dacă le-aş vedea neaparat în ELLE.

Lately, îmi place THE ONE, fashionwise. Maurice face lucruri înzecit mai bune acolo, de Andreea Macri/macristudio, nu mai vorbesc...

Paula NEGREA spunea...

Ma bucura mult reflectia ta: un exercitiu de argumentare in plus, dupa admiterea FJSC, n-are cum sa strice - ca sa te pastrezi in forma! :)

Ramanem, asadar, cu acele "good vibes" [vorba lui DragosI Olea] de la za Elle mag. Putin.