NEWS de la Smaranda Almasan

| |
[MUSAFIR IN PRAVALIE]

Dragii mei,

Cum ii spuneam Paulei, de teasing, in timpul cinei noastre studentesti, la Cluj se intampla lucruri.. Fosta fabrica de pensule se transforma: ea va deveni, curand, adapostul artelor contemporane.

In cladire, alaturi de alti prieteni din breasla modistilor, imi voi deschide si eu atelierul de designer; voi organiza si un spatiu concept pentru colectia mea de toamna-iarna 09/10, la etajul patru.

Clujul are un handicap, daca ne gandim la lipsa acuta de spatii pentru promovarea tinerilor creatori scoliti aici. Deocamdata nu exista mare apetenta pentru produsul unicat de design - ardelenii digera mai chibzuit si se lasa cel mai greu convinsi, dar sunt optimista: lucrurile se vor misca si imi doresc sa contribui la schimbare! De aici, cantonamentul nostru estetic in Fabrica..

Iata cum arata spatiul inainte sa intre echipa de muncitori "in actiune". Voi reveni cu surpriza refreshingului!



Va astept cu drag la deschiderea fabricii de pensule RELOADED!
In 23 octombrie.


Smaranda