O noo lady la Palat

| |
M-a dezamagit tare pentru ca nu ne-a dat elegant clasa: am "suparat-o" si n-a avut deloc grija sa fie impecabila in raspuns - chiar in relatia cu masteranzii ei, care aveau cele mai mari asteptari, afcors.. A fost paranoica in replici si agramata in scriitura si-mi amintesc cum am stat cu amicul Flutur o ora la telefon, incercand sa-i gasim scuze. Ne-a impartasit trucuri pretioase pentru joburile noastre de comunicatori, ne-a invatat sa iesim perfect in picioare din crize, dar mi-e imposibil sa o mai percep, dupa experienta prostescului si razgaiatului management relational, ca pe o lady (Excelenta Sa in comunicare).. Saptamanile trecute iar m-a dezamagit: deschisesem TV-ul, dupa vreo doo luni, si-am nimerit chiar la contrele cu Elena Udrea; cum sa te lasi asa usor tradata de mimica, Adriana Saftoiu? :(



Dar nu despre Saftoiu vroiam sa va pove, ci despre Alexandra Gatej, noua lady de la Palat si noua mea bucurie: primul executiv de top din Romania (presedinte al Unilever pe Europa Centrala si de Sud-Est) care a facut pasul din business in administratie (consilier al presedintelui Basescu pentru Mediul de Afaceri). Pas perfect justificat de educatia anglo-saxona: "Dupa ce faci performanta ca executiv si ai rezultate, e absolut firesc sa ai si functii publice". Un profesionist ireprosabil si o adevarata inspiratie, dupa cum mi-au marturisit cativa oameni care au lucrat cu ea.

Hai, condamnati-ma pentru noul entuziasm si, daca e si EA despre dezamagiri, va rog, impartasiti! La fel, daca merita urmarita!