a peek [avertisment: aglomerat]

| |
22:35. Adii mesteca-n zacusca, abia intors de pe santier; o treime din magazinele mallului aluia se ridica sub veghea lui. Alineishan fumeaza prea lacom, cu toti nervii la seful fugit la Frankfurt numai sa nu-i semneze demisia; e PM pe spatii industriale de cam mult timp si a ajuns sa-si doreasca si-o viata. Io-mi mananc sandvisurile mele cu salamuri "de plastic" si-i pricep prea bine.. Pe mail, Miha-mi cere meditatii pentru admiterea la jurnalism; i-as da sa citeasca pana se plictiseste din "corifei", apoi i-as zice ca e vremea de alergat pe teren, nu de facultate; m-ar blestema tot neamul daca n-as lasa-o sa faca scoala si sa se sufoce de prostie pentru ca trebuie, nu? Pe mess, Mada-mi cere contacte pentru internshipuri Inspired; concursul se tine iar; ea ramane o zeita careia niciun tantalau nu se incumeta sa-i fie zeu, pff. Adii mesteca-n zacusca. "You can't handle me", zice Adix. "Mai vorbim cand te faci gentalman", zic eu si stiu foarte bine de ce, departe de joc. Pe cerul din Mendeleev, norii fac figuri; uite-o balerina si-un mos-craciun! De Craciun as vrea sa lucrez mult-mult si sa nu-l mai stiu, apropou; nu-l mai suport. Lipesc stickere cu "love can begin here" pe oglinzi, becuri si laptopuri. Ma suna sa cobor un pic; azi mi-am luat o vaza lunga si neagra si de dupa un baiat de iubit apar, ete nah, intr-o fuga, si florile multe si albe. Cabral ma-ntreaba cat de mijtou mi-e jumatatea. Adii mesteca-n zacusca. Prea stimabilul profesor Petcu, pe care l-am convins nustiucum sa treaca tot anul doi la Metode si care, de atunci, nustiudece, tine mult la "fiara", m-a oprit azi, din senin, pe Victoriei, sa ma intrebe daca mi-am gasit un baiat bun, hm.. se grabea la conferinta. Corina mi-arata colectia noo; e cu niste umeri de rezistenta sau, ca sa fiu mai clara, de scos ochii! EcoAssist vrea s-o facem; in mai mi-ar fi cel mai bine.. 00:12. Adii nu mai mesteca-n zacusca, Alineishan a pus capacul. Stire-n exclusivitate de la 'nabusirea zacuscai (si-un nana la poponetz, iar, publicatiilor de business): SMYK-ul polonez pentru bebei deschide-n Cotroceni Park pe 1.000 mp, ha! Adii a primit cerere de oferta pentru magazinoi, ha! 08:30. Zacusca a stropit tot-tot. Bucataria asta ramane despre orezul cu care ne-am batut in primavara si despre zacusca pe care-am asteptat-o sa se faca in toamna. Avem zece borcane: cinci mici, cinci mari. Si totusi, Adii a mestecat pentru mai mult de-atat..