RASFATZ

| |
Carolei i-au "furat" ochii vitrinele Moscovei. Cum amandoo facem lobby pentru o picatura de marketing de gherila in retailul local de moda si, mai ales, cum amandoo ne rasfatzam cu vitrine mai cu placere decat cu barbatz, hehe, ma alatur si eu inca o data sugestionarii, poate-poate..

Prin Rusia pare sa fie de gustat urmatoarele, de dorit si de mimat si-n Romania, macar de-un Craciunescu [scriam eu acum ceva vreme de ce..]:






2 reactii:

carola spunea...

"cum amandoo ne rasfatzam cu vitrine mai cu placere decat cu barbatz" :)) ce bine e ca jumatatea nu citeste bloguri de moda :D
acu' as zice ca exista si o diferenta de buget - puterea de cumpararea creste, in timp, sofisticarea clientilor, si, drept efect, necesitatea de gandirea creativa. am stat la taclale cu un nene din "london" zilele astea, pe teme de marketing in asigurari si produse financiare. functioneaza la cu totul alt nivel - tot felul de trucuri incredibile pt a intra in contact direct cu un potential client. asa e si cu vitrinele, banuiesc (sper) - o sa se acutizeze bataia pt portofelul ravnit al celui intrat in magazin si o treaca la actiune. na, parerea unui mare ne-specialist :)

Paula NEGREA spunea...

bataia s-a acutizat incredibil anul asta, in recesiune, si tot n-a intervenit nicio executie creativa pe undeva.. pentru cei care administreaza brandurile de lux in Ro, de exemplu, mai simpla-i prostitutia aka intrarea in mall, pentru ghiulosi si pitzipoance, cu tot cu ruinarea pozitionarii marcii, decat copierea (nu zic gandirea..) vreunui truc care sa aduca elita (calatoare) mai des si mai cu drag in boutique-urile lor stradale..

oooff, balosesc dupa oameni straduinciosi si inspirati in retailul asta..