Nu inteleg cum pot ajunge in paginile de publicitate ale aceleiasi reviste si Louis Vuitton, Furla, BMW, si Reserved, Mango, Avon, si McDonalds.. E-o revista junky-premium-massmarket, cu toata lumea-n target? S-au damblagit media-plannerii sau continutul publicatiei e atat de aiuritor?
Nu inteleg de ce unii tineri creatori de-ai nostri se grabesc sa iasa in lume cu o colectie din materiale foarte ieftine, pe care nu o salveaza nici designul [cu toate neamurile de "incarcaturi"], nici targetarea [pustoaicele de cel mult 18 ani, fara putere de cumparare] si in niciun caz cronicile [cat sa mai incurajam funditele si dungile si croseturile si tutu-urile?] Cand, de fapt, rabdarea le-ar putea face minuni..
Nu inteleg nici cum ownerii unui multibrand bucurestean de lux isi imagineaza ca pot reinventa tehnica interviului. Trimiti tu, asadar, intrebari de business pe mail si te iau tensiunea si ameteala de la reactia lor: "Am prefera sa va propunem noi niste intrebari si niste raspunsuri, n-am vrea sa vorbim despre aspectele astea din piata.." Nu mai bine facem interviu de istorie orala? :)
PFFFF
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
1 reactii:
reviste din alea cum zici matale avem si noi. si nu doar pe dep advertising, da si pe ala editorial - mishmash de forta, dar de mica perspectiva. si, mai stii, poate chiar ni-s verisoare, revistele astea nenumite ale noastre?!
Trimiteți un comentariu