Intr-a doua economie din lumea asta, grav afectata de criza, gusturile s-au schimbat radical in 2009. Japonezii, marii iubitori ai opulentei brandurilor europene de lux, si-au regandit look-urile, in recesiune, din piese de branduri hip-locale, mult mai politicoase ca pret. Si-asa apune incet-incet era blingului, caruia i se sting, iata, infometatii..
Versace a ajuns sa-si inchida toate magazinele din Japonia; Vuitton a renuntat la planul de deschidere a magazinului din Tokyo, unde n-ar mai avea pe ce "victime" ale modei sa conteze; pe artera prestigioasa de shopping Kotto Dori, retailerii cu "orice la 10 euro" au invadat spatiile in care anul trecut se vindeau pantofi bling cu 2.000 de euro/perechea.
De sperietura si de chibzuinta, UNIQLO, autohtonul, a ajuns, din "ieftin", "ubercool". In trupa cu H&M, ZARA si GAP, mda..
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 reactii:
Trimiteți un comentariu