Pe Corina Vladescu au "intors-o" colegii mei de breasla pe toate partile, de nu te mai imbie nimic, parca, sa mai citesti acum.. Totusi, nimeni n-a scris cum face business si cum traieste, de fapt, din creatia vestimentara. Pentru ca, surpriza, designul chiar inseamna pentru ea un plan de afaceri cu "bataie" pe cinci ani.
Corina Vladescu gestioneaza creatia si productia, Ionut Moldoveanu, logistica si finantele. O minte fantezie face echipa cu o minte programatica, special pentru a transforma un brand foarte tanar de moda intr-o afacere.
Lansat la inceputul lui 2008, primele contexte adevarate de business au aparut, pentru brandul Corina Vladescu, la sfarsitul lui 2009: saloanele Who’s Next si Rendez-Vous de la Paris.
Rezultatele eforturilor echipei de brand, in ciuda crizei financiare si a prudentei buyerilor fata de creatori hip, dar prea noi si din zone fara traditie in moda: Anglia, Franta, Japonia, Argentina, Liban, Noua Zeelanda sunt pietele in care marca romaneasca va fi comercializata din 2010.
Un interviu despre cum, uneori, buyerii nu mai tin cont de unde esti si cum te cheama si plaseaza comanda ferma, in sectiunea Fashion&Business cu care v-am obisnuit! ;)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 reactii:
Trimiteți un comentariu