Cum se face CA?

| |
Prin iunie, anul trecut, am primit invitatia sa ma probez si incant cu haine Bianca Popp, intr-o cafenea. Eram prinsa in prognoze pentru doomiizecele retailului local de confectii.

Totusi, m-am oprit si m-am dat pe gugal, pe subiectul-invitatie. Dar mi-am continuat analizele, zicandu-mi ca pierd mai croitorie pentru soare si vant decat design. Si ca nu e neaparat sa o descopar atunci.


Prin decembrie, tot anul trecut, am stat la un reality-check cu Diane Pernet. Am intrebat-o si cu ce ramane in gand dupa ce a descusut o saptamana la creativitatea romaneasca? "M-as intoarce in Franta imbracata in creatiile Biancai Popp", mi-a marturisit. Si m-a lasat tablou [dar la fel de indoita de design ca in iunie].


Ieri, de foame, am luat-o accelerat pe Victoriei-in-jos. Am intrat, totusi, de curiozitatea macinanda a meseriei, intr-un magazin care a umplut, de curand, unul dintre golurile foarte vizibile ale arterei.

Am uitat de stomac, zece minute, printre piesele-chilipir Chloe, Missoni si Moschino [din colectii trecute, pana in 150 de euro], se-ntelege! Si-am descoperit, dupa juma' de an, si piesele Biancai Popp; singurul creator roman din butic [sunt tot indoita, daca sunteti curiosi].



M-am intrebat, sigur, cum se face CA? Ma amagesc cu urmatoarea explicatie: un buyer i-a cules piesele, cu multa incredere, dupa ce a citit povestile mele cu Diane Pernet, hehe... Cel mai probabil: magazinul-chilipir e chiar al creatoarei, care s-a gandit ca e vremea sa si traiasca din moda [etichete] in RO.

Voi cum "simtiti" creatiile ei?

4 reactii:

Ludmila Corlateanu spunea...

mi se pare ca face haine pentru "stari emotionale", adica un capitol la care eu sunt zero... dar pentru ragazze solare cred ca merge..
parerea mea subiectiva.

Paula NEGREA spunea...

@Mila: Si, oare, asta e rezultatul mult asteptat al "rabdarii de a fi designer"?

[stiu ca voi doua ati discutat pe subiect, avand un background similar]

catta's blog spunea...

Buna ziua,

Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com si pe pagina partenerilor site-ului meu http://www.ejocurionline.com/parteneri.html , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocurionline.com .

Mai jos aveti datele :
Titlu : jocuri online
Descriere : jocuri online
Link : http://www.ejocurionline.com

sau

Jocuri online

Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

Multumesc pt. timpul acordat !

PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

Numai bine !
George

Ludmila Corlateanu spunea...

Paula, stiu despre ce rabdare vorbesti. fiecare are calea si metodele lui, pe care altcineva nu le cunoaste...
rezultatul vine, daca esti perseverent si toate inceputurile sunt grele, si aici si afara.
dar astea le stii..
;)