Hai cu mine pe la domnul Bebe!

| |
La cat e de contrafacut, nici eu nu mai stiu cum se scrie corect, desfasurat, D&G. Ceea ce ma duce cu gandul, fara sa clipesc, la cat de fin ne joaca pe degete chinezii.

Tare sunt curioasa ce mesteresc ei in Romania si in ce vise se scalda pe taramurile astea, asa ca planuiesc o vizita de documentare pe cea mai mare ”platforma de shopping” din tara, pe la domnul Bebe.

Am fost simpatic avertizata, afcors: ”Europa si Dragonul Rosu au iz interlop”. Semn ca e de notat, in gand, detaliile ACELUI ”urat si dubios”, pana nu intra buldozerele! Si, mai ales, ca e de cautat, de aflat si de tradus, in toata murdaria, o poveste de vis.

Eu am hotarat sa-i dau cartierului chinezesc sansa la imprevizibilul bun. Stiti vreun ”temerar” de-o curiozitate bolnava caruia i-ar placea sa ma insoteasca in plimbareala mea cu rost?

2 reactii:

Şerban spunea...

am si lucrat o perioada pe acolo, in tinereti, pe vremea chinezilor transati in geamantane, cand Nicu Gheara inca nu avea burta iar Dragonul Rosu nu exista ;) ma ofer sa iti fiu ghid, e un loc fascinant

Paula NEGREA spunea...

Suna foaarte fain, de tinut minte! O sa ne insoteasca inca un domn de gasca; iti dau un mail curand.

Multuuu, u rul!