Prima Doamna a Romaniei lui 2010

| |
In 2009 a inceput sa se duca vorba ca romanii ar avea asteptari de la sotia Presedintelui. Ca EA ar trebui sa fie despre niste promisiuni, despre proeminenta si despre performanta [un nou tip de "arma" sociala si culturala prin lobby-ul pentru domeniile din "umbra" guvernarii].

Curioasa tare, mi-am luat trei prietene si-am cercetat un pic mai ordonat asteptarile pe subiect, dupa cum ne-am permis noi sa ghidusim printre publicuri: diplomatia, administratia si politica, mediul de afaceri, mass-media si social-media, poporul.

Ne-am propus sa gasim ACELE ASOCIERI automate, puternice si persistente din mintea romanilor pentru Prima Doamna a Romaniei lui 2010 si sa iesim din cercetare cu UN SEMNALMENT atotputernic.





Rezultatul?

Nu mai e suficient sa fii "lady in power" [sotia Presedintelui] ca sa fii Prima Doamna a Romaniei.

Nu e suficient sa fii mladioasa si surazatoare [o prezenta fizica foarte agreabila la bratul LUI].

Si culta, si eleganta, in plus? Un model de conduita pentru femei? Tot insuficient!

Romanii lui 2010 se asteapta sa fii impecabila stilistic. Dar, mai ales, foarte activa social, cu cat mai multe rezultate [numai prin ele "se vede"].

Pentru ca e nevoie ca cineva de la Putere sa "conduca" facerea de bine din drag si grija de popor [dincolo de legi si interese].

Prima Doamna a Romaniei lui 2010 = graceful goodness


CE PARERE AVETI DE "CORSET"?
Revin, curand, cu niste declaratii delicioase pe subiect.