Sa nu ne punem cu vremea!

| |
Am subestimat puterea cu care VREMEA joaca pe degete afacerile de MODA.

Am crezut ca nimic nu poate sta in calea apetitului de shopping al romanului de rand. Ca, indiferent de ploaia torentiala, ninsoarea pana la brau ori canicula-de-te-lesina, el nu renunta sa plece la cumparaturi daca asta ii dicteaza nevoile.

Si m-am trezit ca omatul si viforul din ianuarie-februarie au diminuat cu 20% traficul in mallurile bucurestene, dupa cum mi s-au plans mai-marii de la "butoanele" centrelor comerciale. In ciuda acelui -80% la orice produs, care ar trebui sa "agate" in 2010 mai mult ca niciodata.

Ceea ce imi aminteste ca un singur investitor de pe Calea Victoriei mi-a listat, printre NO-NO-urile arterei, vremea capricioasa, in trei ani de interviuri. Asa ca n-am stat sa inteleg prea bine de ce-ul.

Totusi, acum constientizez ca, in lipsa locurilor de parcare, vremea capricioasa din 2010 i-a mai "terminat" putin pe retailerii de lux...


LATER EDIT Magazinul Cochet, amenajat intr-un subsol din Centrul Capitalei, a fost inundat iar hainele-i premium, distruse...