Mutu-i mai lipsea lu' Modexpo

| |
Modexpo isi tot cauta de cativa ani "perspectivele". Se vrea targ international de moda, dar ajunge, mereu, bazar. Anul asta i-a iesit, totusi, de-o stire business-glam... Noroc cu Mutu.


La targul de la Romexpo, producatorii straini (italieni, turci, polonezi) vin sa-si prezinte colectiile si sa poarte negocieri cu retaileri romani (buyeri) pentru contractari.

Sfarsesc repede in depresie, in lipsa vizitatorilor business, si ajung chiar sa vanda din mostre vizitatorilor "din strada", numai ca sa-si acopere cheltuielile de deplasare si de stand... A doua oara nu-i mai prinzi la Bucuresti, se-ntelege.

Producatorii romani vand, cu nonsalanta, la bucata si la reducere, tot ce au "in duba". Nu, pe ei nu-i intereseaza discutiile business-to-business si parteneriatele cu lanturile de magazine. Ei vin la un Modexpo - piata de vanzare cu amanuntul.

Nimic nou in peisaj, in 2010. In afara de-un facelift business-glam al manifestarii: brandul vestimentar Souvenir Clubbing, patronat de Adrian Mutu, si-a prezentat cea mai recenta colectie, la Modexpo, pentru prima oara in Romania, o-no-rand evenimentul!

E chiar ce lipsea pentru ca acest targ sa fie intr-adevar de moda si intr-adevar international. E si cu rost, si... cu gust! (de audiere la Comisia Antidoping) Pai, nu?