Rasfoind un glossy romanesc ravasitoor, am citit eu acum vreo cateva luni urmatoarele: "Fusta din piele Mango. Pretul, la cerere". Si-am ramas nitel marcata. Carevasazica, un retailer mass-market isi da aere high-end asa, peste noapte. Isi permite si e si usor de crezut, mi-am zis. Doar, in Romania, Zara e-un Dumnezeu [bleah].
Mai sa uit trebusoara... Dar a venit vestea: "Prezentare de colectie primavara-vara 2010 Mango. La Muzeul National de Arta Contemporana. Intrarea, numai pe baza de invitatie". Retailerul tzipa, iar, a exclusivism. Ieftin. Pentru ca in magazinele Mango din Romania n-am vazut altceva decat "paruiala" intre adolescente pe mocaciuni.
O crea fi'su lui Oscar de la Renta cateva tricouri "editie limitata" pentru Mango. Si o fi diva Scarlet Johansson imaginea de brand. Dar prea nu face el cat isi doreste sa ne inchipuim ca face... Deloc. De acord?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
8 reactii:
Probabil stii ca Mango si Zara sunt in Spania cum e Fornetti in Romania. Acum chiar mi se pare ca o ard dubios, Mango e ceva foarte accesibil. In schimb, colectia He este jalnica, penbila in adevaratul sens al cuvantului. O mizerie de bluza costa vreo 200 de lei fara reducere, iar in outletul din Militari se vinde cu 30 de lei. E plin raftul la barbati pentru ca au numai porcarii gen Vicky Cristina Barcelona care nu se pupa cu publicul din Romania. Nici macar cu metrosexualii. Asadar, Mango fail in RO.
Eh, stiu, de-asta am si scris cu revolta. Prea gusta romanul un brand supersiliconat...
O sa razi nervos, dar a failuit doar pentru noi, consumatorii educati de moda... :) Mango vinde cel mai bine in Ro, dupa Zara.
Intr-un portofoliu de 7 branduri si 17 magazine, Mango "face" businessul Solmar, pff. Iete!
http://www.fashionandbeauty.ro/fashion_business_irina_ivan_solmar_un_hop_de_minus_20_la_suta_intr_un_an_de_criza.html
P.S. Metrosexualii chiar se imbraca de la designer in Ro, baby ;)
Daca am blugi Julien Macdonald si tricou Jasper Conran pe mine sunt metrosexual? :woot:
Daca, dupa ce pleci de la Debenhams, treci si pe la The Body Shop, dar in fuga, doar ca sa-ti iei cremele obisnuite de rasfat, pentru ca ai programare la manichiura in douaj' de minute... esti un metrosexual. Dar de masa, nu de serie limitata :))
Tre' sa te iau cu mine la un event-doo d-astea, feshan. Neaparat! ;)
P.S. Boutique-ul Marithe + Francois Girbaud, din Paris, e loc de metrosexuali unicat-yum, btw ;) Multi si din Ro.
Ha, ha, am observat si eu chestia asta cu "pretul la cerere" pt Mango, dar am zis ca e greseala de tipar :) Oricum, mie nu mi-au placut niciodata de la Mango decat vreo 5% din articole, taman alea mai scumpe, care, de fapt, ar trebui sa se vanda la preturile tricourilor si camasilor de la ei. Asta pentru ca lasa mult calitatea de dorit la aceste articole.
Pe mine ma supara teribil ca Mango e despre niste carpe, de fapt...
Ca bine zici, am observat si eu chestia asta si tare ma scoate din sarite. Zara, Mango&co au ajuns la noi magazine de lux (si nu doar datorita pretentiilor astea imbecile pe care le-am tot vazut in reviste, ci si datorita preturilor), cand in esenta mai mainstream de atata nu se poate, macar daca ar fii unul de calitate, dar o bluza de la Mango e numai buna de sters praful de pe bibelouri dupa 2-3 spalari!
:)) mai e un aspect de luat în considerare. Când publicaţiile au shootinguri complexe (care implică multe articole vestimentare) reuşesc să mai rătăcească informaţii gen preţuri, branduri,etc.Şi când mai iau articole vestimentare de pe site-ul respectivului brand( ce probabil n-a fost livrat către mag)pretul este descris sub forma asta.
Trimiteți un comentariu