Womanity e-un "mozaic" interactiv. Un loc ce cauta, strange si impartaseste ganduri si sentimente despre cum mai e sa fii femeie. Un site de expresie si schimb marca Thierry Mugler & MSN.
Privit atent, e-un user generated content ce nazuieste dupa insights / drivers. Un focus grup tare istet, ce nu agaseaza mai deloc, asa-i? O inspiratie pentru noi tipuri si concepte brici de produse de lux, se-ntelege.
"Poate cea mai relevanta pentru Noua Ordine e intinderea stapanirii consumatorului chiar in zona creatiei", scriam eu odata. "We are ready to become whatever the users want", declara mai marii grupului Clarins, confirmand profetia.
No, ladies, cum mai e sa fii femeie? Si cam ce produs ar trebui sa se inventeze ca sa va unga pe voi la suflet anul asta?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 reactii:
Foarte fain site-ul si ideea din spatele lui. Nu stiam de el pana acum ...so thx :D
Cu pla, don'soara! Spor si buna inspiratie la licenta!
faina ideea, nu m-a prins insa. dar mai ca am putea importa ideea de interactiv si inspirational pt promovarea in online a unui proiect din ro (magazin, designer, brand etc) de notat ;)
Mai ales ca, in RO, nu exista buget de cercetare si ca, printr-o asemenea comunitate, chiar poti sa-ti asculti consumatorul si sa construiesti ceva cu adevarat dupa asteptarile lui... Dap!
Trimiteți un comentariu