O viata avem. Ca sa fim curiosi

| |
Niciun an fara un rost. Nicio luna fara un om-minune. Nicio zi fara o invatatura.

Eh, da, eu mi-s intr-o cautare nitel bolnavicioasa tot timpul. Sunt, de fapt, curioasa cat pot. Si ca tot veni vorba...

Voi stiti de Optimism, loc de insufletire, nu conteaza cat de rau si greu ti-ar fi? Daca nu, aflati-l!

Dar de #tweetchicmeet, ce-si propune sa le scoata pe bloggeritele de moda din dulap pentru a-si impartasi pacatele? Daca nu, scrieti-mi!

Sau Decat o Revista, un exemplu romanesc unic despre cum arata si ce contine o revista gandita ca un obiect de colectie? Daca nu, comandati-o!





Mie in legatura cu ce-mi recomandati sa mai fiu curioasa, no? Cu multumesc, P.

3 reactii:

carola spunea...

eu manifest o renastere a curiozitatii fata de arta in ultimul timp - documentare, albume. incerc sa deschid ochii cat mai tare si sa-mi tin simturile pregatite. Imi pare rau ca n-am reusit sa pun mana pe DoR cand zburai prin Bucr, e musai sa rog vreo amica sa mi-o cumpere :)

PS: cum fu la tweetchicmeet, ca mor de curiozitate si pareri de rau pt neputinta de a ajunge!

Paula NEGREA spunea...

Elitiste curiozitati... accesorizate neaparat cu timp de studiu. Mie mi-e dor sa citesc o carte-sirop :))

La intalnire ne-am impartasit poftele si pacatele, asa cum stii. Amuzant e ca ne-am vazut noi, fetele de mai si iunie din gasca. A fo frumu-hip.

carola spunea...

ma faci sa ma simt o snoaba pretentioasa :)) detectivele si filmele politiste is siropul meu ;)