Iulia Stănescu. Citeşte-i cartea!

| |
Buna mea prietenă Iulia Stănescu a scos o carte, ta naaaa! Cei mai talentaţi ILUSTRATORI DE MODĂ ai lui 2010 povestesc în ea CUM SE FACE, ia vedeţi!





Anul trecut, pe vremea asta, eu şi Iulia ne dădeam demisia şi ne zâmbeam încurajator una-alteia, parcă la fel de inocent-"am vreme" precum o făceam în urmă cu şase ani, scriind poveşti pe-o canapea în Colentina, în "secta" lui Costi Stan.

Şi-o luam iar din loc. Cu o gaşcă de vise, fiecare, sub îndemnul "Once more, with feeling!".

Ne luptam des cu "Nu se poate", şi mai des ne lăsam ignorate, dar continuam să credem că putem deschide drumuri.





Ilustraţia de modă nu-i încă o meserie în România. Cine să te îndrume, aşadar, ca să ajungi s-o stăpâneşti up-to-date, dacă eşti pasionat şi-ţi doreşti să obţii colaborări pe "felia" asta?

Răspunsul: cartea "Fashion Illustration Exposed", în care ilustratori brici din toată lumea îţi dau sfaturi despre cum să-ţi creşti talentul după cum "se caută".

Cartea asta e rezultatul muncii serioase de documentare a Iuliei Stănescu. Şi-a puterii antreprenoriale a iubitului ei, Octav Druţă, în faţa căruia mă înclin pentru că i-a fost atât de aproape ambiţioasei.


Mai rar aşa echipă, bravou!

2 reactii:

sasha spunea...

ce fain ! imi plac foarte mult cartile cu fashion illustrations ! :):)

Paula NEGREA spunea...

pai, ia, bucura-te! :) e si e-book, e si print, dupa cum savurezi mai bine. pupam!