RIDURI

| |
Ieri m-am plimbarit prin unele magazine de lux, cu rost de review. O sa-mi iasa unul crud, care va sari insa just in apararea comertului de calitate. Pentru ca unii dintre cei care cer sute de euro in RO pe accesul la "exclusivitati" n-au inteles o iota din 'cum sfinteste vanzatorul locul si intentia'..


DE AMUZAMENT:

La Cesare Paciotti, o madama in shlapi mi-a transmis sa mai "incerc" saptamanile urmatoare, poate intra colectia noo. Nu i-a sclipit sa-mi dea un numar de telefon la care sa verific, poate nu am timp de plimbari dese pe Victoriei. Cat despre "Va sun eu cand am noutati!", doar sunt o minune de client interesat de lux pe "praful" asta, neaah!

La Enzo Bertini, sanctuarul modei dupa cum isi zice, "consilierei" nu i-a iesit pronuntia Calvin Klein; nici Les Copains, cumintel asa, dupa mine..

La ElleGanza, "gagicile" studiau atent catalogul, sa-si comande "orifleme". Si chiar sub piesele Valentino isi facea de cap un gandac. Mi-au multumit ca le-am zis.

La New Man, un brand foarte classy in austeritatea lui in afara Romaniei, dar foarte neglijent gestionat local in singurul sau magazin deloc appealing, nu a fost nici un reprezentant cinci minute, apoi zece minute, apoi cincisprezece; apoi am plecat, de nerabdare! Telefonul suna, depozitul era larg deschis (cu becul stins), iar eu ma plimbam perfect neglijata prin toate colturile, ca o minune de client interesat de lux pe "praful" asta, dada..

1 reactii:

carola spunea...

"Si chiar sub piesele Valentino isi facea de cap un gandac. Mi-au multumit ca le-am zis." :)))