[ Mai simplu de atat...? Poate doar mai putin exigent. ]
Mai devreme va rugam sa alegem hainele "cu simtz" si mai putin din impuls, tocmai ca sa nu generam ACEL lant al slabiciunilor...
Acum va incurajez sa ne construim cateva asteptari clare de la magazinele de brand din RO care isi "aroga" dreptul de a avea o clientela selecta.. Sa fim si noi selectivi si sa refuzam sa intram a doua oara intr-un store care nu, nu se straduieste sa ne primeasca.
Sa-i facem un review, chiar sa-l amendam online, spre mai binele lui si al comertului local de moda!
Uneori, pe trotuarul din fata magazinului zac prea multe hartii si mucuri de tigari, iar displayul exterior e cuprins de rugina sau invaluit in panza de paianjen. Alteori, vitrina magazinului are urme de degete ori benzi adezive, sa nu mai amintesc de inghesuiala de prost gust pe care o suporta..
Uneori, astepti muult si bine un prim contact cu un consilier de magazin. Alteori, el sare pe tine inainte sa ajungi sa intri cu totul. Mai rar un salut spontan, dedicat, deloc "gata pregatit". Mai rar o discretie in asistenta sau intrebari pertinente, chiar de ajutor: "Pentru dumneavoastra sau cado?", "Ce buget?", "In ce stil si nuante?".
Uneori, amenajarea interioara nu e deloc appealing, nici macar functionala: accesoriile sunt cocotzate la tavan, cabinele de proba nu sunt spatioase, oglinzile sunt prea mici, nu exista zone de recreere pentru insotitori, unele becuri sunt arse iar acea lumina ramasa "rest" nu te ajuta sa percepi corect culorile. Alteori, doar miroase a China sau grohaie o muzica discordanta cu za brand-mood...
Uneori, astepti la casa mai mult de trei minute. Pierderi de timp exista, de fapt, intotdeauna, nu o sa pricep niciodat' cum de... Ar trebui, totusi, sa ti se multumeasca, sa fii invitat sa revii, sa fii indrumat catre caietul de comentarii si sugestii.
Uneori, poate iti doresti sa schimbi o piesa cumparata sau chiar vei fi nevoit sa o inapoiezi din motive bine intemeiate. Alteori, poate doar vrei sa-ti refaci un tiv sau revii cu alte retusuri majore. Si nu ti s-a explicat de la cumparare cum te poate ajuta magazinul in momentul post-vanzare. Pentru ca da, momentul asta nu conteaza in Romania...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 reactii:
E simplu!
Ei Paula, Paula!
Tu incerci sa construiesti o alta tara in tara asta :)
Atitudinea "Asta e magazinul meu, mars(h) de aici daca nu vrei sa cumperi ceva!" ma face uneori sa nu intru in locul respectiv. Ceea ce lipseste cu adevarat este respectul fata de consumator, in ideea ca "el cumpara oricum daca ii place ceva...".
Romania mea poate FI, rucs, nu ma indoiesc, iar de resemnat, NICICUM, Dragosi stie cel mai bine :)
NFF drag, consumatorul merita educat spre exigenta impecabilului! Pentru ca "patronii" de magazine sa-si revina incet-incet in simtiri..
Trimiteți un comentariu